I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ- η μανα μου Μαρια Κουβελη του Νικολαου[1924-11/9/2014] στον παραδεισο των λουλουδιων της-[σ'ολες τις μαναδες του κοσμου]- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.

Η μανα μου Μαρια και ο πατερας μου Νικος Κουβελης οταν αρραβωνιασθηκαν(1950)
.
.
[σ'ολες τις μαναδες του κοσμου]

η μανα μου Μαρια Κουβελη του Νικολαου[1924-11/9/2014]
στον παραδεισο των λουλουδιων της
[...τα τριανταφυλλα τις μαργαριτες τα κρινα τα γαρυφαλλα τις ορτενσιες...]
που τοσο πολυ αγαπουσε
''ο παραδεισος ειναι ενας κηπος με τριανταφυλλα κοκκινα κι ολα
τα χρωματα και τ'αγκαθια τους δεν σ'αγκυλωνουν
.
.



 ''αυτο Τουλα ειναι το λιρι του κοκκορα ,ετσι το λενε''














 η μανα μου βλεπει τηλεοραση


η  μανα μου στη κουζινα
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου