I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Εγώ ο Γεώργιος Βιζυηνος τη 15 Απριλιω 1896 τετραετης εν τω Δρομοκα'ι'τιω γραφω- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Εγώ ο Γεώργιος Βιζυηνος τη 15 Απριλιω 1896 τετραετης εν τω Δρομοκα'ι'τιω γραφω-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


Εγώ ο Γεώργιος Βιζυηνος τη 15 Απριλιω 1896 τετραετης εν τω Δρομοκα'ι'τιω γραφω
-χ.ν.κουβελης

Εγώ ο Γιωργης εκ της Βιζυης Ανατολικης Θρακης γραφεας το επαγγελμαν και
μουσικοδιδασκαλος τη 15 Απριλιω του Σωτηριου ετους 1896 εν τω Δρομοκα'ι'τιω
επι τετραετιαν εγκλειστος τροφιμος γραφω:
προιουσης της υλικης μου παραλυσεως η ψυχη μου εν θερμοτατη και αεικινητον
εγρη-γορσην καιομενος εκ του παραληρηματικου παθους δια την ευειδην Μπετιναν
νόσων  εγω το μικρον και ταπεινον ραφτοπουλον εις την Πολιν δια εν βλεμμα δια εν
νευμα ποθου της ανοθευτος και καθαρη θλιψη μου βροχή δειλη δειλη καρδια μυστικη
σιγη συντριματα στη πικρη πατριδα μου τ'αηδονια κρυφτηκαν και δεν λαλουν εγω
ενας Μοσκωβ Σελημ τι γυρευω εδω στη Γοτιγγη τι θα με ωφεληση η επιστημη η ψυχη
μου πως θα γιατρευτη και δεν έχω τον Χρηστακη μου τον φονευθεντα αδελφο μου
να παρηγορηθω και ουτε τον πολυαγαπημενον μου παππου να κλαψω μονο να εκει
απεναντι μου καθεται η μανα μου τυφλη διπλωμενη εις την καρεκλα αγρυπνη μερο-
νυχτα βυθισμενη εις την μεγαλην λυπην και την απελπισιαν της δια τον χαμο της
Αννιως  μας τι εφταιγεν η δολια αν εις τον βαθύν υπνον της εγυρισεν το σωμα της
και καταπλακωσε το αδυνατο μωρο την ακουω και μου σφιγγεται η καρδια αληθεια
τι φταιει και τωρα η ψυχη της βασανιζεται και κλαιει αι συνεπειαι της παλαιας ιστο-
ριας εγω στο ψυχιατρειο του Freiburg η αφατη θλιψη της Κλαρας η ψυχικη μολυνση
του φιλου μου Πασχαλη η φιλοσοφια του καλου παρα Πλωτινω εμενα τον βραβευ-
θεντα στους Βουτσινεους Διαγωνισμους τοσοι επροστατευσαν και εκηδεμονευσαν
και τόσοι πολλοί αντιπαθήσαν
εγώ τώρα ο Γιωργης που το ουρανιο φως μου εχαθηκε και εσβησε τεσσερις μερες
μετα επιθυμω να σιγησουν τα πικρα τα πικρα μου τραγουδια και να καμω το μονον
της ζωης μου ταξειδιον
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου