I Am a Greek European Worldwidel Man-Now!- www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

I Am a Greek European Worldwide Man-Now!-

www.artpoeticacouvelis.blogspot.com

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -Ή υπέροχη συνάντηση μου με τον θείο μου Αλβερτο Αινσταιν- Albert Einstein- ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}

.
.
LITTERATURE-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
-Ή υπέροχη συνάντηση μου με τον θείο μου Αλβερτο Αινσταιν-
Albert Einstein-
ΚΕΙΜΕΝΑ-TEXTS-Χ.Ν.Κουβελης[C.N.Couvelis}
.
.


E=M.C2-Einstein -2μ χ 3μ-c.n.couvelis χ.ν.κουβελης

http://www.marxists.org/reference/archive/einstein/works/1910s/relative/relativity.pdf
Albert Einstein-Relativity: The Special and General Theory
το Μεγαλο Δωρο του θειου μου Αλβερτου στην Ανθρωποτητα

Ή υπέροχη συνάντηση μου με τον θείο μου Αλβερτο Αινσταιν-χ.ν.κουβελης

τον συνάντησα ακριβώς την ώρα που συμφώνησαμε,"καθυστερήσες"είπε και χαμογελασε,αυτο
το υπέροχο χαμόγελο του,"οχι"του απαντησα μπαίνοντας στο νόημα"δεν ήρθα ακόμα","εγώ
τσάι πινω,θελεις;","ναι","είναι χαλαρωτικο","αυτό είναι σχετικό"απαντησα,"αν είσαι σ'ενα
τρένο στο ρεστοραν και πινεις τσάι σε πόσο χρόνο θα το πιεις;"ρώτησε,ευχαριστη ή φωνή
του,"εξαρτάται την ταχύτητα του τρένου κι αυτού που με παρατηρεί"απαντησα ,"σωστά,το
σιγουρο είναι πως δεν θ'αποφυγουμε να το πληρώσουμε αφού το παραγγειλαμε"ειπε,
δροσισε,"δροσισε"είπε,"το κρινακι πως το λευκό δροσίζει"συνέχισε,"αυτή πρόταση είναι
λογική,ειναι επαλήθευσιμη;",ρώτησε,"ποίηση,μου φαίνεται"απαντησα"και ή ποίηση δεν είναι
επιστήμη για να αποδεικνύεται σωστή η' 'λαθος","σωστά"απάντησε,"γι'αυτο από την ποίηση
και την επιστήμη προτιμώ την ποίηση,οπως λέει κι ο φίλος μου ο Κουρτ Γκεντελ αν ή ποίηση
είναι αληθής η' ψευδής αυτό δεν μπορεί ν'αποδειχθει","ο χώρος διαλύει το χρόνο,αυτο είναι
ποίηση;"ρώτησα,"αν το πεις έτσι είναι ποίηση και μάλιστα πολύ ωραίος στίχος,αν όμως το
εντάξεις στη θεωρία μου για τη σχετικότητα,τοτε πολλοί δεν το καταλαβαίνουν,ο χώρος να
τρώει τον χρονο,εμεις σε ποιο χρονο τρώμε τον χρόνο μας και πίνουμε το τσάι μας;"ρώτησε
σηκωνοντας το φλιτζάνι πίνοντας,"τώρα;",δεν απαντησα,"θέλεις άλλο λίγο ακόμα;","στο
μελλον"απαντησα χαμογελοντας,κι εκείνος πήρε τη τσαγιέρα κι άδειασε στο φλιτζάνι μου,
"για να πιεις στο παρελθον"ειπε,ηπια,πραγματικα ήταν απολαυστικο,με βελούδινη γευση και
υπέροχο αρωμα
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου